Vilken härlig dag!

Imorse vakna jag 06,50 kände att huvudvärken hade släpp och såg att det var klar blå himmel. Thea vakna kl 7 å di gick vi ner och drack kaffe och välling. 20 minuter senare hör ja en nån som ropar högst upp på trappen
- HALLÅ DÄR, KÖP BLÅBÄR! och sen skrattar hon så mycket så hon viker sig. Bellan vaknade på stålande humör! Och jag lika så.

Precis när vi ska dra till dagis så ringde studievägledaren och sa att jag fått despans på mina betyg! Och att jag idag ska börja plugga kursen medicisk grundkurs för att ja sen ska söka in till läkarsekreterar utbildningen i höst. Vilken glädje! Trodde ja skulle behöva vänta ett år att läsa upp massa grejerna för mina betyg var ett år för gamla och behöva söka in nästa höst ist. MEn ICKE! Jag ska nu plugga in den kursen på 1,5 månad medans andra har en termin på sig. Men efetrsom ja var ute i sista sekund så så får ja väl skylla mig själv.

Nu har jag köpt blommor som ja ska ut och plantera. Och kaffet är på ingång. Härliga dag!


Kommentarer
Postat av: lisa

undrar vart du skall läsa till läkarsekriterare? låter kul. vart har du gjort dina snygga naglar. tack en kul blogg ;)

2012-03-15 @ 22:35:37
Postat av: camilla

Svar till Lisa. Tack och kul att du hittat hit. Jag tänkte läsa i vänersborg. Mina naglar gör ja hos en tjej i Trollhättan. Super duktig tjeje o billig! =)

2012-03-16 @ 20:35:21
URL: http://camillasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0