Hur ja fixar mitt hår.

Jag tvättar mitt hår ca var tredje dag. Och alltid när ja tvättat det så måste jag fixa det så det tar lite tid. Men sen behöver ja inte de andra dagarna göra mer än att borsta de, för när ja volymat och haft mig efter duschningen så håller de i sig i tre dagar. GÖÖÖR BRA tycker ja =)

Så här gör ja.


steg 1.


När ja handukstorkat mitt hår så sprejar ja i detta balsamsprej som gör håret super mjukt och det luktar jätte gott!

Steg 2.





Sen sprutar ja detta volymsprej i hårbotten.

Steg 3.



Sen blåser ja håret upp och ner.

Steg 4.





Sen volymar ja i hårbotten runtom ihuvet.

steg 5.


Sen tar ja denna denna oljan i hela håret.

steg 6.


Sen plattar ja igenom håret. Och pudrar på dust it i hårbotten.

WOLLA! =)





Och det bästa är ju eftersom ja är en ganska lat person att det nu håller sig i några dagar.

Meeen vilken utväxt ja har nu. Dags för frisören snart ser ja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0