Gårdagen!

Igår så var jag bara hemma hela dagen. Var faktiskt skönt. Bella va på dans me D. Och sen gick de till lekplatsen. Passade vi på att fota Lilla Luna. Å en sån solstråle! Alltid glad och skrattar. Alvin var ju här hela dagen igår och precis när han kom så var allt bra. Sen ville han sova lite då hade jag glömt bort vilken som var hans favoritsida att sova på och la honom på fel sida hela tiden. Men efter många om och men fatta jag vinken och han sov en bra stund. I natt har han sovit från 22,30 till 06,30. Väldigt bra! Hade räknat att få gå upp och mata en gång iaf han är ju bara 4 månader. Men ICKE =)

När vi har Luna och ALvin här känns mina trollungar så stora!

De var ju inte länge sen de bara var några månader.


Här är Bella 4 mån.


Och Thea 3-4 mån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0