Vinter jacka.

Jag har i flera år gått och sneglat och funderat på om jag ska köpa en sån där canada goose vinterjacka.

Egentligen inte för själva jackan utan mer för de är en såå snygg päls på luvan. Tät, ljus och fin! Köpte då ist en jacka utan päls och gick till dixon i uddevalla där jag köpte en lös jätte fin päls som deras skräddare sydde på min luva. Han sydde på knappar så när jag tröttnat på jackan kan ja sätta pälsen på nästa jacka jag köper. Eftersom pälsen kommer hålla sig fin längre än jackan =) Ass bra!


Kommentarer
Postat av: Jonnie

ja de e ju inte de roligaste, men kul när de ger resultat :)

2012-01-07 @ 16:09:11
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0