Tips!

Jag älskar att blanda gammal och nytt! Här är några möbler som är riktigt gammla men som jag piffat till.


den här köpte jag för 250 kr. Rollade den vit så WOOLLLA som helt ny!


Den här soffan köpte jag med två fotöljer för 500 kr. Tänkte kläom den. MEn nu ska den ist säljas. Den står i vårt allrum på övervåningen, ett rum som vi inte använder nått större idag. Så småning om ska de bli ett allrum med tv-spel och filmrum.


Den här köpte jag för 200kr. Måla den vit och satte dit texten.


Kommentarer
Postat av: Ysen

-Ja, det var det jag tänkte!



Tack! Fin blogg du med!

2012-01-30 @ 20:58:03
URL: http://ysen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej. Hur har du gjort för att få texten på bänken? Ser inte ut som om att du klistrat på papper. Det va väldigt fint så berätta :)

2012-01-31 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0