Hemma fint!


Jag idag=)

Idag har det fixats och trixats här hemma. Vi har bland annat tagit bort det sista från julen och planterat lite blommor. Varje år jag julpyntar tycker ja det är såååå mysigt och det känns som jag för alltid vill ha julpynt framme. Men efter några veckor tycker ja det är skönt att få bort alla tomtar som står överallt. Nu går vi mot våren och ljusare tider! Och den här veckan har jag köpt lite nya grejer till hemmet och det har blev så fint och mysigt här hemma.


Den här superfina lampan köpte ja idag och hängde den i hallen över spegeln.



Denna ramen fick följa med hem oxå=)


En antik-liknande pedistal.


Jätte klockan köpte jag på EM. Den hamna över soffan. FIN!


Denna steghyllan kommer oxå från EM. Å sitter brevid tvn.


Planterade en liten blomma till köksbordet.


Visst kändes det frächt nu när det ljusa kom på plats!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0