Att ha barn.

Att ha barn är helt underbart! Jag har ju två små änglar och jag stortrivs med mitt liv som mamma.



MEN innan man funderar på barn ska man ju oxå veta att det kommer bli lika mycket motgångar som medgångar. Vissa dagar kommer man spricka av glädje medans andra dagar kommer man gå under av frustration!
När man får en bebis i familjen blir de ju en tid utan sömn och rutiner. Och för vissa blir det en otroligt tuff tid. Det hade vi när Thea kom, eftersom hon hade kolik och skrek i 4 månader. Jag ville gå under jorden! Thea skrek hela nätterna och sen när morgonen närmade sig somna hon av utmattning. När kl va ca 06.00 vaknade Bella glad å ville starta sin dag. Då var det barar att gå upp och försöka va en bra mamma.

Jag var inne på en tjej som heter Jessica och läste hennes blogg om hennes mysiga lilla familj. Hon skrev om en HEMSK kärring som skulle ge råd om hur man ska få bukt på bebisars sömn. Hon tar i den här lilla ungen så hårt och buffar den lilla så hårt i rumpan medan bebin ligger på ett hårt bord. Sen finns det även ett klipp där hon ger råd hur man vaggar barnen i vagnen.... Ja kolla själva får ni se hur man INTE ska göra enligt mig! Hoppas ingen följer dessa metoder hon ger om barn! Hur trött man än är!

Hennes hemsida är http://www.annawahlgren.com/ gå in på fliken sova hela natten och kolla filmklippen!

Kommentarer
Postat av: Izabella

Vilket fantastiskt fint familje kort!!

2012-01-16 @ 22:08:26
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0