VARNING FÖR SUPER ÄCKLIG BILD!!!!

Har ni hört om denna äkliga drog! Krokodil drug??? Den ska tydligen vara vanlig i Tyskland. Har inte hört mycket om den men hörde lite på radion och den lät såååååå vidrig! De som tagit den ett tag börjar att tappa kött från kroppen. Ja där hör man ju vad droger gör med kroppen DÖDAR den. Fyyyyy! Jag gillar inte droger och jag blir nervös runt folk som verkar påverkade av droger. Inte för att jag någonsin rört mig i sånna kretsar. Men så fort nån ser pundig ut eller verkar påverkad om man t ex e ute på krogen blir jag stel och rädd. Och jag kan inte fatta hur folk vill ta skit som sabbar hjärna och kropp. Å när jag hörde om denna drog blev jag äcklad!

 Googlade upp denna bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0