Nu är de fredag=)

Idag är en fredag och de är för många en lycklig dag =) Att det är sista dagen på jobbet för den här veckan. För mig känns de oxå helg idag, inte för att jag jobbar. Utan för då är Danne hemma. Jag kan tycka att de känns som helg ibland redan på torsdagar då Danne kommer hem. Så oftast har vi långa helger!

Igår satt jag och fixade de sista med Hannas gravidkort. Å dom blev så bra! Skulle vilja visa er men hon har inte sett alla själv än. Sen på kvällen så kom lilla Alvin hit så vi passade honom när Erika var och spelade bandy i en timme.

Natten har inte vart den bästa med vår lilla trots Bella. Hon fick totalt vredes utbrott mitt i natten när hon skulle kissa. Men som var skönt var att Danne va hemma och kunde ta det. Jag tar ju allt på vardagarna så när han e hemma så får han ta de mesta på natten. Den här 3 års trotsen är inte att leka med alltså!

Fast även dessa trotstider är tunga så vet man ju att de går över och vara bara några veckor.






Här är bella bara 6 månader. Hon har alltid vart så lugn som bebis. Så  här var en riktigt lugn tid med ett barn  huset oxå =) gud vilken skillnad! Fast 2 barn är ju dubbel glädje! Och jag känner verkligen att vi gjorde rätt att skaffa två täta barn!

Kommentarer
Postat av: Millan

Aaw, vad söt hon är!

2012-02-17 @ 12:40:33
URL: http://knasmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0