Min dag.

Imorse vaknade båda barnen kl 05,50. Så då var det bara att rulla igång dagen. Sen åkte Danne till jobbet och barnen lekte en sväng.



Sen blev de frukost och barnen åkte till dagis.



Vet ni vad. Jag kan knappt tro de själv men ja kom iväg och tränade när ja lämnade barnen!!! Och känner mig super taggad för att börja träna regelbundet igen. Så beach 2012 here i come!



Efter träningen kom Sabina hit och spelade Gitar Hero och käkade middag.

När jag hämtade upp barnen drog vi vidare till Therese och hängde där tills kl blev sju och dags för barnen att sova. Barnen har blvit super förkylda iaf Thea så dom ska vara hemma från dagis imorn så får se hur dom mår och vad dom orkar med.

Och nu sitter jag i min ensamhet med rostad majs och tittar på tv.



Ja hopp de var min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0