Inte vaknat än...

Känner mig inte riktigt hel än efter lördagens bravader! De va jätte roligt och blev verkligen en lyckad kväll! Synd att jag somnade kl kvart över tolv bara och missade halva festen. Det andra fortsatte festen till halv fem nån gång. Jag somnade för ja sprang runt och letade efter min  telefon och tänkte jag lägger mig och funderar på vart den kan vara smart som jag kan vara efter några öl. Sten somnade, å ingen fick liv i mig igen.... INTE KUL! MEn fram tills dess var de riktikgt roligt! Och alla verkar som dom hade de oxå! Orkade inte kolla igenom bilderna så här bjuds de på några bider innan festen drar igång. De andra bilderna kommer sen!


Syndade några gånger!




Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahaha hon gör de igen!;) sov sovsson ;) puss

2012-02-13 @ 09:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0