Glad men irriterad!

När jag var mammaledig fick jag mina mammapengar från norge eftersom de var där jag jobbade då. I norge har man inte så många mammadagar som här o sverige. Men mer betalt så de var väl bra=)

I Juni var dagarna slut och jag tänkte inte mer på de. Men nu för ett kort tagsen så fick jag reda på av en tjej att man får ta ut resten av  mammadagaran i sverige. Men hur ska man veta de?!?!?!?! Kan de inte informera om sånt! Om hon inte berättat de för mig hade jag ju gått miste om massa pengar och dagar! Tycker de är SÅ dåligt att man ska läsa sig till allt man har rätt till. Tycker att de är deras skyldighet att informera om ens rättigheter!!!!
Nu är jag ju glad att jag fått reda på detta=) Men irriterad på den dåliga infon!






Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Jag ska nog prova den grejen ;) Haha..

2012-02-02 @ 07:39:10
URL: http://point.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0