Efterfesten

Kommer ni ihåg efterfetsen? Den sidan hade alla. Då fanns ingen Facebook! =) Tyckte den var jätte rolig. Men kommer ihåg hur jobbigt de var när alla kunde se att man vart inne på dess sida. Så jag statade en fejksida så jag kunde spana hej villt utan att nån kunde upptäcka mig=) Jag jobbade tillomed för dom och gick rondtjej och visningar för salming. Var riktigt kul när vi var borta en hel helg och gick visning i olika städer och festade loss. Kommer seciellt ihåg helgen vi hade Karlstad och Stockholm!

När jag och Danne träffades hade vi båda bara denna sidan=) Å de var för 5 årsen. Finns efterfesten kvar?













Kommentarer
Postat av: malin

Åååååh värsta nostalgitrippen!!! Karlstad o Stockholm var lätt roligaste helgen! Speciellt Sthlm, HAHA, vilka minnen!! ;)

2012-02-19 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0