Detta har vi levt på i 2 månader nu....



Jaaaa idag var Thea febrig igen och det har ju under 2 månaders tid nu vart konstant sjukdom hemma hos oss. Jag har klarat mig bra men Bellan och Thea är ju sjuka omvartannat. Jag känner mig väldigt pigg idag så jag har städat och ränsat här hemma. Sånt behöver ju oxå fixas med så de är ju perfekt tillfälle nu när man e hemma ytterligare en dag! Thea har feber från vaccin sprutorna hon fick på BVC igår. Så jag hoppas de är över imorn!

Liten suris e va hon är när hon inte är helt hundra i kroppen. Och de e ju inte något konstigt med de. Man vet ju själv hur utslagen man är när man har feber. Synd att Thea inte förstår hur skönt de är att ligga i soffan och slappa när man är sjuk. Näää alldeles för rastlös är denna lilla tösen för det, fast hon är sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0