Ska bara....

Jag skulle ju inte köpa nånting alls till mig själv fören sommarn var här. Men ska bara ha en bikini och ska bara ha ett par byxor i glad färg och ska bara ha denna tröjan och ska bara.... Jag så låter ja när ja åker till köpcentret. Så jag får helt enkelt sluta åka till överby, för jag kan bara intye hålla mig när jag tittar på allt vårfint som kommit in i affärerna!

Detta blev inhandlat igår iaf =)



Tidigare idag var ja och Bella hemma hos Erika och Emelia och jälsade på och lekte på en mysig fika.

Nu väntar jag och framför allt Bella på Ida. Är ju lördag idag så Bellan får vara uppe lite längre. Och det är extra spännande idag då Ida ska komma medsin hund. Danne e i Borås med några kompisar på en partykväll. Så det passar ju bra att hon kommer hit och sover över nu när ja e ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0