Sovmorgon.

Idag hade jag sovmorgon å vakna typ nu! Så skönt! Danne kom oväntat hem igår kväll och då gick han upp med barnen på morgonen. Inatt sov vi fyra stycken i vår säng. Danne, jag och Sabina låg i vår säng och kolla på film sen när filmen var slut så kom Bellan in oxå. Så vi sov alla fyra i vår säng=) Var rätt mysigt att sabina sov med oss=) Var ju ganska längesen man hade lillasyster bredvid sig. Var väl 10 år senast det hände. Bella tyckte det var väldigt konstigt när hon la sig. Tyckte det var huvud överallt=)


Idag ska vi nog åka till kommunen och fixa vårat bygglov för garaget. Så det kommer igång nån gång.



Kolla in hur liten bella är här. Hon är bara 5 dagar på det här kortet. Och det är snart 3 årsedan. Jag kan inte fatta hur fort tiden gått! Nu är jag två barnsmorsa, har hus och förlovad. Det trodde ja inte för 4 årsen =)



Ha en bra dag alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0