Läggdags.

Idag har jag knappt vart hemma. Va ju först å shoppa på torp. Sen när vi kom hem åkte jag nästan med en gång och käka med Frida på Överby köpcentrum. Har hittat så mycket fint till både mig och Bella i present. Blev mest kläder till henne och några leksaker.

Nu när jag kom hem slängde jag mig i soffan. Orkar inte göra något alls! Slapp på hög nivå!

Kolla in mina små hur söta är dom inte! Dom älskar när pappa e hemma och kan läsa saga och sjunga go natt sången!











Sen modellade bella lite oxå=)




Kommentarer
Postat av: Elina

Nej men gud vad söta!

Ååååh man får ju tårar i ögonen! Vill också ha barn hahaha!

2012-01-27 @ 22:02:22
URL: http://elinasundin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, vilka otroligt vackra barn ni har! Flickorna är verkligen sockersöta! Hoppas ni alla mår bra! Hälsa Danne så mycket och ge honom en kram från mig!



Ha det så bra, kram kram!

2012-01-27 @ 23:44:54
URL: http://Eckas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0