Kaffe!

God morgon. Natten blev jätte bra!!! Vi fick sova hela natten och Bella oxå. Inga spyor! Så ja undrar om det var magsjuka? 
När nån av barnen vaknar (oftatst Thea först) har jag alltid mina morgonrutiner. 
Thea står i sin säng o ropar -MAMMMMA -PAAAAPPAAA. Då är det bara att stiga upp och det kan va allt mellan 06-08 på mogonen. Då går vi ner och sätter på tvn, jag lägger Thea i soffan och sätter jag på kaffebryggarn. (Jag har alltid förberett kaffet kvällen innan) och stoppar vällingen i mikron (jag har alltid förberett välling kvällen innan). Sen tar jag en koppkaffe och Thea sin välling och så myser vi i bredvid varandra i soffan. Thea med sin välling till bolibompa och ja med mitt kaffe framför datorn. =) Alldeles lagom att börja dagen så.



Idag får vi se vad som händer. Beror lite på hur Bella mår. Vi skulle egentligen åka och hälsa på min gamla klasskamrat Maria Bjarnell, som bygg nytt hus. Jag som var så nyfiken på att se hur dom fått det! Men vi har alltid den turen attt få någon sjukdom här hemma när det händer nått kul.
Som t.ex. på julafton hade ja feber och var liggande hela julafton. och när vi ska ha åkt på spa har barnen blivit sjuka en av gångerna var det magsjuka och en gång fick båda feber. Och under nyår nu så fick ju Bella vattkoppor. De är ju sååå typiskt när man ser fram emot något. Men så är det ju att ha barn!
Ha en bra dag!

Koppen är från mixin.se


Kommentarer
Postat av: christie

vartifrån är koppen??skitsnygg!! :)

2012-01-06 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0