jahopp

Då var barnen lämnade på dagis och jag ska hämta dom kl 14, jag har en massa måsten som ska fixas.

Måste maila in massa papper till norska skatteverket eftersom DOM gjort nått fel med mina skattepengar! Och de e en rejäl summa som jag är väldigt rädd om =)

Sen ska de beställas tapeter till köket.

Och inhandlas lite mat eftersom vi ska bjuda Cicci och Alicia på pannkakor sen.

Sen måste jag oxå inhandla lite smink som tagit slut.

Och sen skulle de vara skönt om jan hann måla färdigt en vägg i vardagsrummet som aldrig blev färdig för färgen tog slut.

Hinner inte så mycket imorn eftersom imorn är de ingen vanlig dag utan då e det ju min födelsedag!

Bjuder på ett glädje skutt från i lördags. tycker denna bilden är så rolig! Sabina slog huvet i lampan när vi skulle hoppa så fint! Å jag ser ut som.... ja vet inte vad, nån galning!


Kommentarer
Postat av: Millan

hahaha, bäst bild :D Lycka till med allt fixandes och donandes och hoppas det löser sig med det norska skatteverket :)

kram

2012-01-25 @ 12:00:43
URL: http://knasmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0