Goooo morron!

Ja vakna nu 8,00 å de är sova länge för oss. Har aldrig vart nån morgonmänniska men när man får barn har man ju inget val. Och de tog mig nog nästan 3 år innan ja faktiskt gillade att gå upp den här tiden. Nu känns de som man får mer gjort om man kommer upp i tid.

Idag ska ja åka å förnya mitt körkort. Måste tydligen göra de nu, fick ett brev hem om att det är nu 10 årsen ja tog de. Oj vad gammal ja kände mig när ja läste de =)  Sen måste ja fixa färdigt gravid korten ja tog på Liza.


Å angående mitt år 2011 glömde ja ju skriva en jätte rolig sak ja gjorde. De var ju att starta mitt lilla företag, camillasfoto! hur kunde ja glömma de!?!

http://www.camillasfoto.n.nu/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0