Spark i baken.

Nä nu behöver ja en spark i baken upp ur soffan! Nån behöver dra mig till duschen och sen blire till o åka och handla mat.


Kolla in den här sötBella! Här va hon runt året och en riktigt glad liten prick! Tänk att ja här redan va gravid med nr 2 Thea. Allt gick av bara farten hängde nog inte med riktigt själv där. Är nog först för ett halvårsen som ja landat.=) Skulle inte göra om samma resa igen. Om ja skulle göra det skulle ju isf nu föda barn nr 3. PUUUHH nä det orkar ja inte=) Är så nöjd över mina små ögonstenar som jag fått och jag vill ägna min tid och kärlek till dom 2 två trollungarna som redan skapat.

Kommentarer
Postat av: Emelie-Mamma till Wilde

hur många månader är det mellan dom?

2012-03-08 @ 13:49:04
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: camilla

Svar till Emelie.



Det är ganska så exakt 1,5 år mellan dom. =)

2012-03-08 @ 13:56:12
URL: http://camillasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0