Sicken dag...

Idag när ja vaknade hade ja en konstig huvudvärk den satt längst fram i pannan. Och så tänkte ja att den försvinner väl med hjälp av kaffe och frukost. Nä då de gjorde den inte. Tänkte att ja tränar bort den för man ska ju bli pigg av att träna. Men nä de funka inte heller. Sen va ja ju hos studievägledaren. Där fick ja ännu mer huvudvärk av alla konstigheter hon berättade. Tydligen har ja för gamla betyg. Betygen ska inte vara mer än 8 år. Och mina är nio år. Så nu har vi ansökt om att jag ska kunna läsa upp mina betyg ja har från gymnasiet fast dom är över 8 år. Ja orkar inte gå in på de mer grundligt för de var superkrångligt men förhoppningsvis så kommer ja få despans och kan söka in till hösten.

Erika var här precis med Alvin och käka middag och fika. Och snart kommer mina trollungar hem! Då kommer systeryster hit me sina barn.

Tänkte skänka med ett super tips här=)

Om har dåligt med förvarings utrymme är det här påsarna skit bra!

Den ser ut så här.


Sen om man har gamla barnkläder eller som vi har massa täcken och kuddar som tar massa plats kan man förvara det så här. Dåslipper man att de kommer damm och smuts på det medans de bara ligger plus att det mer än halverar platsen de tar upp.


T.ex. Den här höge...


Blev så här platt.


Man bara lägger in allt i påsen stänger och damsuger ut luften, KLART! Vi har 7 sånna påsar med kläder och annat som får plats över våra garderober och märks inte av. Bra va =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad vill du bli när du blir stor? :-)

2012-03-13 @ 17:50:52
URL: http://karinkakan.blogspot.com
Postat av: camilla

Svar till Karin:

Ja har mina funderingar på att läsa till läkarsekreterare. Men vi får se hur de går med betygen=)

2012-03-13 @ 20:00:11
URL: http://camillasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0