Kvällen.

Nu har ja haft silver shampo i håret. Hade i det i ca 45 minuter och ja tyckte att de gula försvann lite iaf. Skulle nog haft det lite längre men vågade inte. Vill ju inte heller ha lila hår =)

Men en förbättring är de ju!




Just nu sitter ja i soffan och vill att min huvudvärk ska försvinna. Har tagit en ipren och ska äta lite cecarsallad med kyckling. Och dricka ett STORT glas vatten så kanske den försvinner. Hoppas de iaf. Har vart en riktigt seg dag efter som den konstiga huvudvärken jag har haft hela dagen. Den har suttit och gnagt i pannan och gjort mig väldigt trött.





De får bli nya tag imorn! Då hoppas ja att jag vaknar pigg och glad=)

Kommentarer
Postat av: Millan

Färgen i håret blev superfin :)

2012-03-14 @ 11:14:17
URL: http://knasmillan.blogg.se/
Postat av: camilla

Svar Millan:

Tack snälla du! Tycker fortfarande de är en aning gult i hårbotten. Men får väl köra stenhårt på silvershampo=) Ha en fin dag!

2012-03-14 @ 11:22:59
URL: http://camillasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0