GOD morgon!

Är så super taggad att läsa och plugga. Har ju inte gjort det på 9 år nu!  är ju en del att plugga. Visst det är väl inte en hög svårighetsgrad på kursen. Är väl som på gymnasienivå. Men för mig som är helt nollställd när det gäller sjukvårstermer och sjukdomar. Plus att det var tydligen inte nog med de 14 hemuppgifter och 4 proven jag ska göra på 6 veckor. För n u har jag fått 5 uppgifter till och ett muntligt prov. Men det är bara att kämpa och se hur långt ja tar mig =)

Såg på aftonbladet nu att det ska bli nya regler med rökningen! Och nya bestämelser om vart man får röka. Jag tycker det är sååå bra! Visst jag feströker själv men jag kan hellre avstå de än att behöva ha rökare runt mig och mina barn på allmäna platser. Och jag skulle göra vad som helst för att mina barn aldrig börjar röka! Och då tror ja det här är en bra grej att inte vistass runt rökare!


Regeringen vill förbjuda rökning på allmän plats!

Bild från aftonbladet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0