Alldeles färdig i kroppen!

Nu har ja vart och solat och tränat. Är helt slut! Har lite halv ont i både ben och armar för ja körde ett sten hårt pass på gymmet idag. Plus att ja har träningsvärk i magen från sist gång ja träna. Så ja ganska mör är jag. Ville köra ett så hårt pass idag för jag skulle gentligen tränat igår oxå. Men när ja kom till gymmet igår så insåg ja att ja glömt min mobil hemma. Och de är genom den ja lyssnar på HÖG musik och taggar för träning. Sånär den inte va med kände ja att det inte va nån ide att träna så ja åkte hem och skulle ta en långpromenad ist. Men så blev det inte heller utan ja åkte hem till Frida och tog en kaffe. Så idag får min ropp lida för min lathet igår!

Nu vet ja inte rktigt vad ja ska hitta på. Blir till att ringa en studie vägledare för alla mina frågor ja har om en utbildning ja funderar på. Sen får ja se vad dagen har att erbjuda.

De bästa är att Danne kommer hem idag! MIN ÄLSKLING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0