Tips!

Jag älskar volym i håret. Men jag har ju så tråkigt och platt och svenskt hår som många andra har. Men jag har hittat lite olika grejer och produkter som är jätte bra för volym i håret. 


1. När ja har handukstorkt hår sprejar jag detta i hårbotten. Volymsprej från Loreal.
Och blåser sen håret upp och ner.


2. Sen brukar jag volyma håret med denna volymtång. Eller.....



tupperar jag i hårbotten med denna tuperingsborsten. Superbra brorste som inte sliter på håret på samma sätt som en kam gör.


3. Det här pudret för håret är de absolut bästa! När jag tupperat eller använt volymtången tar jag det här i håret. Brukade alltit köpa dust it förut, men hitta detta som var precis lika bra och mycket billigare på H&M. Håret blir lite strävt och man kan ruffsa till de så håret inte ligger så där perfekt på skallen.


4. När frisyren är färdig sprejar jag lite med det här sprejet. KLART! Så får man en bra volym om man har livlöst hår. Och de håller i flera dagar!

Kommentarer
Postat av: christie

Varför svarade du inte på frågan som jag ställde??Vartifrån är koppen??? http://camillasdag.blogg.se/2012/january/kaffe.html?_tmp=e44a50efac5ed3d448b322c75351790029d9097e

2012-01-09 @ 17:43:10
Postat av: Kurt Nielsen

Det där måste jag prova

2012-01-10 @ 07:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0