Slapp, slapp.



Nu är ja och Thea vakna. Och som vanligt smygstartar vi morgonen genom att slappa i soffan!
Nu har Danne åkt till jobbet och kommer inte hem fören på torsdag eller så kanske han överrskar mig som förra veckan å kommer på onsdag=)

Jag är så sugen på att tatuera mig men ja vet inte om ja vågar! Jag har en lite redan långt ner på sidan av magen. Men den gjorde ja för...... vet inte varför egentligen en impuls grej. När vi var i Thailand så var danne på ett tatuerings ställe i 4 dagar och gjorde sin tatuering med sånna där bambunålar. Och då när vi skulle gå därifrån i sista sekund så gjorde ja min, ja hitta den i en tidning. Jag ångrar den inte men de e ju inte heller så jag tycker den är SUPPER snygg=) 



Nu är ju sugen på en text! På ryggen eller revbenen tror ja. Ska nog köpa mig hennafärg och måla en tatering. Titta på den i några dagar för att se om ja trivs. Vore dumt att ångra sig efteråt, då är det ju lite försent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0