Ont i huvet...

Nu är vi hemma igen. De va en riktig hitt att åka till skate parken. alla tyckte de var jätte kul och vi provade att åka allihop!

Hampus var grym!


Thea och Bellan var oxå duktiga.


Sen kommer proffset själv. JAG!


JA stel som en pinne är jag! Och sen skulle jag vara lika cool som Hampus och försöka vända skateboarden i en rampbacke. SWIIIICCCHHH sa de och ja vet inte vad som hände. Men mina ben bara försvann och slog i ena knät armbågarna och pannan rak i rampen. HAHAHAHAHA! Visste nog inte om jag skulle skratta eller gråta. Men sen insåg jag hur rolig jag måste sett ut i fallet. Så skrattet bara kom! Skrattar högt när jag skriver det hur larvig jag måste sett ut HAHAHHA =) Men nu sitter jag här i soffan med huvudvärk. Slog i pannan rätt så rejält!

Kommentarer
Postat av: Millan

hahaha, ser att det gick bra för dig :D Men det är otroligt skoj att åka bräda.

2012-01-28 @ 15:51:17
URL: http://knasmillan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Usch då =(

2012-01-28 @ 16:45:05
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0