Mysdag.

Dagen var jätte mysig idag fast vi hade en liten sjukling här hemma. Så fort hon fick alvedon i kroppen lekte hon som vanligt.

Det har vart en lugn födelsedag och några besök. Har fått jätte fina blommor





och lite grejer i presenter och något som alltid uppskattas är ju PENGAR =)



Sen kom älsklingen hem med världens finaste bukett!!!



Och sen hade han gjort ett eget födelsedags kort. Gulligt va!!!! =)


Han visste inte vad han skulle ge mig så jag fick pengar. Så jag ska åka och handla lite imorn. SÅÅÅ kul! Att man aldrig kan tröttna på att handla =) Näääää de kommer man ju aldrig göra =)

Sen blev de en födelsedags öl med Sabina och Wikman på besök. Vi spelade lite kort å jag och Danne vann ju såklart ;)



Nu springer ja i säng! Goooo natt!

Kommentarer
Postat av: Jen

Du kan gärna skicka hit det på bild nummer 3 ;)

2012-01-26 @ 22:39:54
URL: http://jennicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0