Att tänka på....



Jag håller med den här lappen fast ändå inte. Tjejer kanske inte borde klaga över riktiga män?
Tjejer har lite falsk markandsföring när man är ute =) Tänk dig en kille som darar hem en brud på krogen, när det kommer hem tar hon av sig sin pushup-b,h tar av sig sitt löshår och tvättar av sminket. Vad finns kvar? =)
Men samtidigt så kan man ju undra vem dom gör sig snygga för? Ja tror att många många fixar till sig för att killar ska tycka dom är snygga och inte för sig själv. Och de är ju så vilka tjejer får uppmärksamhet. Jo de med fixade bröst, läppar, kroppar, hår, ansikte och naglar. Så de är ju inte konstigt att mer och mer unga som vill ha uppmärksamheten håller på och fixar och trixar me sitt utseende!

Kommentarer
Postat av: SOCKERLOLLO

Hahha detta är intressant och klockrent! För va tusan hur många ggr har jag inte hört debatt program om män som "ska hjälpa till mer hemma"... laga mat/diska och allt... och ja fine 50/50 men för min del i alla fall vill jag ha en riktig man. Och jag kan gärna diska och allt det där när min kille ser till så att allting annat fungerar som bil och så vidare...

vi är ju olika men de är så jäkla ironiskt att först ska kvinnor klaga på att männen inte hjälper till hemma och så vidare, sen när dom typ tar på sig förklädet , då fnns de inte riktiga män längre! haha... bara min syn påt, det finns riktiga män därute.... det gör ju det trots allt, precis som de finns riktiga kvinnor också :D

2012-01-13 @ 07:40:44
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: SOCKERLOLLO

Sv; åh okej... :) Bloglovin är en bra grej om man vill ha koll på sina favorit bloggar, samt få egna så kallade premuneranter.

Det är också många som använder det för att höja sin statistik, ju fler följare man har ju högre upp på "listan" kommer man... Jag använder den som både och, alltså jag frågar de flesta bloggar jag besöker om dom vill göra ett byte, dom lägger till mig och jag lägger till dom på bloglovin. Men sen har jag även en VIP lista med massor av bloggar som jag verkligen försöker att läsa så ofta jag hinner, där hamnar din blogg för den gillar jag på riktigt. Och de andra bloggarna som jag har ligger i en allmän lista kikar på dom ibland och kanske flyttar dom till vip listan.. eller så är dom där ändå och båda har vunnit på bytet.



ähh.. hoppas förklaringen förklarade nåt :P



men gå inte på bloglovin.se och registrera dig så komemr du förstå själv, de flesta bloggare är med där så de är super smart om man vill hitta fler bloggar! :D

2012-01-13 @ 07:44:22
URL: http://sockerlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0