Vaken...

Nu har vi vaknat med nöd och näppe. Ja kände mig jätte trött imorse när Bella kom in till mig vid halv sju o ville gå upp. Men med lite kaffe så vakna ja till. Idag har jag ingen aning om ad vi ska hitta på.... Men de får nog bli till att åka hem på besök till nån.
De var några som undrade vad de var för srpej jag använde för att bli brun och undrade hur jag gjorde för att få de bra. Jag har visat den förut men visar igen. Jag köpte den i en affär som inte finns längre så nu får man googla den på nätet och beställa.



Den är ganska lätt att spruta på. Men jag brukar hålla den ca 30-40 cm från annsiktet och spruta full fräs i cirklar. Titta mig i spegeln och sen se om det blir bra. Om man vill ha mer så gör ja samma sak en gång till. Men man ska ta de lite lugnt för man blir ju brunare och brunare efter nångra timmar. Jag brukar bara gör i ansiktet lite då och då. För när jag solar så brukar de inte alls bli lika brunt som på kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0