Pulkabacken.

Vi har precis kommit hem från besköet hemma hos Maria och barnen. Det var lika trevligt som vanligt. Vi gick till pulkabacken och Bella var riktigt modig! Hon brukar inte vilja åka pulka alls när vi är ute men nu åkte hon i en jätte stor backe. Thea tyckte inte de va så kul. Hon tycker de e kallt och tycker de e svårt att röra sig i de tjocka kläderna. Så hon satt mest still i pulkan. Sen fick vi middag och barnen lekte och vi fick pratat massa skit=) Vi ses inte så ofta jag och Maria men de är verkligen jätte kul att ses när vi väl gör de=)










Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för besöket! =) Alltid kul att träffa er! Nästa gång kommer vi till er! Schyssta kort du fick in på min bak, eller jag mena i backen :D hahaha! jag hör av mig när jag får en lucka i kalendern! ;) PÖSS!!

2012-02-06 @ 17:29:01
Postat av: elin - foto -

tack snyggis!

2012-02-06 @ 18:30:12
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0