En dag som denna

Sen vi slutade med napp har Bella haft sina dagar med otroligt mycket skrik och utbrott. Hon är arg arg arg! Å idag var de en sån dag. När jag hämtade dom på dagis så började Bella redan i hallen där. Och sen rullade de humöret på hela kvällen. Så de blev i säng tidigt för henne idag. Är så tråkigt att behöva bråka så mycket å man känner sig verkligen matt i kroppen för man vill ju inget annat än att mysa de sista man gör på kvällen, näää ist blir de tjaffs. Är tråkigt för henne och tråkigt för mig och tråkigt för Thea! Älskade lilla barn. Ibland är de inte lätt att va liten!






Kommentarer
Postat av: Karin

Jag känner igen det där :-( Ska inte låta som en riktig pessimist nu men Ida slutade förra julen och längtar fortfarande efter dom.. Inte blir det bättre av att lillebror springer runt med sina :-(

Kram!

2012-02-14 @ 20:47:22
URL: http://karinkakan.blogspot.com
Postat av: Emma | fotograf i Norrland

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggen igen!

det blev ett litet uppehåll i bloggen lite spontant. Men som du säkert har sett (om du har varit inne på min blogg) så har jag uppdaterat den lite då och då för att hålla bloggen vid liv :)



Allt bra med dig annars?

Hade du en bra alla hjärtans dag?



Kram!

Emma - emmaeriica.webblogg.se

2012-02-15 @ 05:50:23
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0