Den försvinner!

Guud dagarna bara rinner iväg! Jag vet inte vad jag gör på dagarna egentligen men de känns som ja alltid grejar med något. Sitter aldrig mitt på dagen och gör bara ingenting. Och jag undrar många gånger om jag nån gång börjar jobba igen, vart får jag tid till de??? Känns som timmarna på dygnet inte räcker till nu och hur ska ja då hinna allt med ett jobb jag ska gå till? Fast de är nog tur jag inte haft nått jobb nu i vinter för jag har ju vart hemma nästan 2 månader i sträck nu med barnen och hade nog inte haft en glad chef om jag var hemma så länge=) Nä Danne tycker inte jag ska jobba utan vara hemma och jag tackar ju inte nej till de=)

Imorn så smäller de! Då blir de en massa tävlande! Och massa vin drickande. Ska bli sååå kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det nått spel man kan köpa? I såfall vart ?

2012-02-10 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0