Inte bloggat

Jag har verkligen inte haft tid att blogga de senaste dagarna som ni nog märkt. Och ja känner att jag inte velat heller när tiden känns knapp. Jag kom ju på i sista sekund att under tiden vi är i turkiet har jag en prov dag. Så nu på måndag kommer ja få göra 2 prov ist för 1. Det andra provet som handlar om andningen och cirkulationen har jag 5 dagar på mig att lära in det. så det kommer verkligen bli spännande och se om jag klarar de. Så nu skiter ja i bloggen helt enkelt. Den lilla tiden förutom pluggandet läggs på barnen, danne, vänner och huset. Men kommer säkert tillbaka då och då och uppdaterar lite =) Ha de spade gott folk!

Kommentarer
Postat av: Millan

Lycka till på proven i väntan på att du ska börja blogga mer igen :P

2012-04-15 @ 15:56:09
URL: http://knasmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0